Jazz in der Mühle
JAZZ I MØLLEN
Onsdag, 26. aug. 2026 kl. 19.30
Hutkoncert, indgang fra kl. 19
Flensborg Jazz-Session: Muligheden for alle jazzmusikere i regionen at jamme sammen! Hverken alder eller instrument spiller en rolle, ligesom det ikke betyder noget, hvilken jazzstil man føler sig hjemme i. Kontrabassisten Kai Stemmler inviterer en lokal eller regionalt kendt solist til åbningssetet og samler en rytmegruppe. Derefter kan alle, der kan præsentere mindst tre numre, deltage eller selv lede sæt. Til sidst som højdepunkt, vil der være nogle sange med grundbandet og så mange musikere som muligt sammen!
Bemærk: Entréen er gratis, hatten går rundt.
Forudbestilling eller reservation af pladser er ikke muligt.
Yderligere datoer (hver sidste onsdag i måneden): 30. september | 28. oktober | 25. november
Arrangør: Foreningen til bevarelse af Bergmühlen e.V. i samarbejde med foreningen Creakult e.V.
Oversigt over datoer
I nærheden



